paczka

Szukaj tekstu

czwartek, 7 lipca 2011

Ellie - Co mi w duszy gra | Tekst piosenki

1.Co mi w duszy gra
czemu czasem jestem zła
ile razy chciałam uciekać
dokąd wiecznie gnam
chociaż tyle wokół mam
czemu we mnie tyle czarnego

Wbrew zakazom i pod wiatr
biegnę sama przez mój swiat
i tak dobrze mi

REFREN
Kocham, gdy jestem spragniona
płaczę, gdy jestem zraniona
czasem, gdy łzy się poleją
nie pytaj mnie dlaczego

2.
O co chodzi mi
gdzie są moje dobre dni
czemu boję się swoich myśli
może jeszcze nie
może jednak dobrze wiem
czego mi naprawdę potrzeba

Wbrew zakazom i pod wiatr
biegnę sama przez mój swiat
i tak dobrze mi

REFREN
kocham, gdy jestem spragniona
płaczę, gdy jestem zraniona
czasem, gdy łzy się poleją
nie pytaj mnie dlaczego
kocham, gdy jestem spragniona
płaczę, gdy jestem zraniona
śmieję się z tego co śmieszne
a jest to niebezpieczne

BRIDGE
Zabiorę cię tam gdzie my
znajdziemy beztroskie dni
gdzie jezior srebrzysty blask
pomoże zatrzymać czas

REFREN
kocham, gdy jestem spragniona
płaczę, gdy jestem zraniona
czasem, gdy łzy się poleją
nie pytaj mnie dlaczego
kocham, gdy jestem spragniona
płaczę, gdy jestem zraniona
śmieję się z tego co śmieszne
a jest to niebezpieczne

Blog modowy - moda damska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.