paczka

Szukaj tekstu

czwartek, 16 lipca 2020

Polskie rap acapelle - wokale i akapelle do blendów!

Tworzysz blendy? Szukasz wokali z polskiego rapu? Nie wiesz, gdzie znaleźć nowe acapelle do swoich blendów? Dobrze trafiłeś! Otóż, nie każdy, kto robi blendy, od razu wie, gdzie szukać. Jest to zupełnie normalne. Kiedy zaczynałem swoją przygodę z blendami, to byłem pewien, że istnieje taka magiczna strona, z której ściąga się wszystkie wokale, jakie przyjdą człowiekowi na myśl.

Byłem w dużym błędzie. Okazało się, że jakieś akapelle są na nielicznych stronach i forach, ale były to w dużej mierze stare i mocno przejedzone wokale, które i tak już nikogo nie interesowały - zależało mi przede wszystkim na nowszych rzeczach z polskiego hip-hopu, więc szukałem dalej. Bezskutecznie. Po jakimś czasie zagadałem do gościa, który blendami zajmuje się od lat i dowiedziałem się, że o akapelle trzeba po prostu pytać.

Polskie rap acapelle - wokale i akapelle do blendów!


Wystarczy napisać do jednego z raperów, których wokalami jesteśmy zainteresowani. Bardzo często chętnie udostępniają oni swoje acapelle, bo przecież Twoje blendy to dla nich szansa na dotarcie do większego grona słuchaczy.

Ale chwila - myślisz pewnie, że sławni raperzy nie odpisują na wiadomości, a nawet ich nie odczytują. W dużej mierze masz racji - zwykle takie wiadomości giną w setkach innych, jednakże jest na to rada. Pisz do raperów, którzy mimo ilości tych wiadomości, wciąż są w stanie odpisać słuchaczom. Pisz do takich, o których wiadomo, że udostępniają wokale i odpisują.

Warto spojrzeć na blendy istniejące w sieci, by dowiedzieć się, który raper udostępnia acapelle, z którym raperem ten kontakt jest możliwy i komu się to udało. Zauważ, że blendów ze zwrotkami niektórych raperów nie ma wcale - sądzisz, że uda Ci się zdobyć wokale takiego rapera? Wątpię.

Ale do rzeczy - do kogo możesz napisać z prośbą o udostępnienie wokali do blendu? Skąd wziąć te wokale do blendu? Sprawa jest prosta. Napisz na Instagramie lub Facebooku do raperów, którzy odczytują wiadomości i dzielą się swoimi wokalami - napisz do tych sprawdzonych.

By ułatwić Ci całą sprawę, poniżej lista raperów, do których śmiało możesz podbić z zapytaniem o akapelle/wokale do blendu:

TMK aka Piekielny
Bonson
Planet ANM
Majo
Zeus
Sulin

Co do reszty - nie jestem pewien, którzy jeszcze odpowiadają na tego typu wiadomości. To lista tych sprawdzonych, aczkolwiek na początek powinno Ci to wystarczyć. Jeżeli chcesz rozwinąć swój kanał z blendami, to Ci Panowie z pewnością w swojej twórczości mają mnóstwo smutnych utworów - chwytliwych, depresyjnych, o miłości i rozczarowaniu, czyli takich, które sprawdzą się jako blendy. Jak wiadomo, blendy powinny wywoływać emocje, dlatego artyści kojarzeni z muzyką stricte emocjonalną są świetnym materiałem na współpracę! Życzę Ci powodzenia w tworzeniu blendów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.