paczka

Szukaj tekstu

piątek, 8 stycznia 2016

Kabaret na Koniec Świata - Będę Twój


Boli mnie głowa i twoja mowa
Tyram od rana, kręgosłup nawala
Boli mnie wszystko, bolą mnie usta
Pogilgotajmy się jeszcze raz

Tyle mam zmartwień, że ich nie liczę
I na siłowni pocę się co tchu
Potem jacuzzi daje mi bicze
Chodź moja kiciu, chodź do mnie tu

Jesienną porą, nogi mnie bolą
Dziś fasolową zupę jadłem, więc się strzeż 
Jesienną porą, nogi mnie bolą
Dziś fasolowa była, więc wiesz...

A po kolacji przejdę do akcji
Kuku na muniu mam, ale wiem, że ty też
Lecą majtunie, leci staniczek
Potem języczek, "cijuijije"

Jesienną porą, nogi mnie bolą
Dziś fasolową zupę jadłem, więc się strzeż 
Jesienną porą, nogi mnie bolą
Dziś fasolowa była, więc wiesz...

Ktoś dał mi gar gorącej zupy
Powiedział: Jedz i tańcz- nie będziesz za chudy

Fasolowa, Fasolowa, Fasolowa, Fasolowa, Fasolowa, Fasolowa, Fasolowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.