paczka

Szukaj tekstu

niedziela, 8 marca 2020

K.M.S - Los się śmieje z planów (prod.Skyper) | Tekst piosenki | Lyrics

K.M.S - Los się śmieje z planów (prod.Skyper) | Tekst piosenki | Lyrics

W głowie chowasz myśli co by było gdyby?
i od nowa zmysły krążą wokół zakończonych misji - to bez sensu
chyba znowu Ci brakuje endorfiny, a przyczyny nie wymyślisz
skoro czas nie stoi w miejscu
a świat nas zbroi w wieczną niecierpliwość
chciwość ma w sobie każdy kiedy podąża ku szczęściu
próbujemy na litość zabrać los złośliwy 
co nadal skutkuje niczym bo nam ktoś odebrał wpływy już na wejściu
i nie mów mi o wolnej woli błagam 
jak mnie rozjedzie auto to powiedzą że chciałem uczyć się latać?
jak mi zdiagnozują raka - to z wyboru
mogłeś nie nie pić, żyć do setki bez nałogów 
śmiech na sali - wujek umarł we śnie bo był stary
a dwie paczki umiał puścić z dymem za dnia
nie ma nic złego w naszych oczekiwaniach do świata i wyborach
ale nikt nie zmusi losu by grał tak jak mu się poda 

Mówią byś biegł i walczył
szedł po cel
a Ty wiesz że los śmieje się z tych planów
Mówią byś biegł i walczył
szedł po cel
a Ty wiesz że nie masz wpływu na zmiany  

Mówią byś szedł po cel
i walczył w każdy dzień 
a dobrze wiesz, że los gra jak mu się marzy
Mówią Ci bierz co chcesz
znajdź własny sens i leć
Ty słyszysz śmiech bo los lubi się zabawić 

Miałem w pracy szefa, który wciąż uciekał od tematów ważnych 
niepoważny duży dzieciak, żył bez zmartwień
wszystko obracał w żarty i na barki nie brał więcej niż potrzeba
nie pogadasz z nim o ślubie czy pociechach
mija rok i wszystko zmienia się na lepsze
poznał samotną matkę która ukradła mu serce
dzisiaj ma znacznie więcej niż ten święty spokój
ma trzy osoby do kochania a to więcej niż śmiech i wokół
niego już nie widzę przekonania, że odpowiedzialność boli
woli starać się dla swoich trzech kobiet i mimowolnie
staram się przyswoić fakt, że życie może się zmienić diametralnie
nie wierzysz to spróbuj a nie żyj w transie
miałem też paru kumpli, którzy lubili się bawić
i lubili się napić do utraty przytomności
a dzisiaj jeden rozwija swój biznes 
drugi na rękach córkę trzyma

świat mnie lubi zaskakiwać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.