paczka

Szukaj tekstu

środa, 28 listopada 2018

Sztoss ft. Young Igi - Znam parę miejsc | Tekst piosenki

Sztoss ft. Young Igi - Znam parę miejsc | Tekst piosenki

znam parę miejsc
gdzie nie wejdziesz
oblałeś test w moim mieście
wiec się nie pałętaj

znam parę miejsc
wiem, ze już nie chce cię więcej
teraz zgrywasz koleżkę
powiedz gdzie byłeś, jak brudziłem ręce

na każdy blok
na każdy blok to
niech idzie na każdy blok
na każdy blok to
na każdy blok
n akażdy blok to
niech idzie na każdy blok
na każdy blok to

znam parę miejsc
i nie wejdziesz!
co
dużo to kosztuje
to nie przejdzie
na Tytaniku zrobimy ci miejsce
typie, typie
jem steki na obiad
jem steki na kościach
chce więcej

kiedy to wbijałem
to myślałem o tym stal
kiedy to wybuchnie na dużą skalę
na tak dużą skalę

teraz moja kobieta jak Riri
jedziemy w trasę, odpal mi CD
mogę torby mieć mojej wanilii
dlatego to omijam jak widzisz
ona lubi drogę, którą się poruszam

mimo pieniędzy no to ciągle wolna dusza
parę radykalnych kroków, jestem tutaj
nie rozumiesz kroków i nie mówię skumaj

haj,
czemu wchodzisz typie na mój teren z buta
parę miejsc gdzie jestem jak orangutan
same zjawy chce mieć wypełnione w słupkach

na każdy blok
na każdy blok to
niech idzie na każdy blok
na każdy blok to
na każdy blok
n akażdy blok to
niech idzie na każdy blok
na każdy blok to

ciągle przepaść miedzy nami
nie jesteście mile widziani
znam już takich co mnie kochali
na drugi chcieli mnie zabić

znam parę miejsc
gdzie nie wejdziesz
gdzie nie wejdziesz
gdzie nie wejdziesz

ciągle przepaść miedzy nami
nie jesteście mile widziani
znam już takich co mnie kochali
na drugi chcieli mnie zabić

znam parę miejsc
gdzie nie wejdziesz
gdzie nie wejdziesz
gdzie nie wejdziesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.