paczka

Szukaj tekstu

wtorek, 10 grudnia 2019

Zbuku ft. Bajorson, Jongmen - Serce do zwrotek | Tekst piosenki | Song lyrics

Zbuku ft. Bajorson, Jongmen - Serce do zwrotek | Tekst piosenki | Song lyrics

nie wszystko co świeci się, zawsze jest złotem
nie szukam miłości , ją biorąc na hotel
nie wszystko co robię przynosi mi flotę
lecz jedno jest pewne, drogi słuchaczy
od zawsze wkładałem w to serce, do zwrotek

paru chorągiewek nie ma
psy szczekają, karawana jedzie dalej
teraz mam inne zmartwienie
miałem jeszcze sopor większe
kiedy dilowałem
co robiłem żeby mieć cash
w małym mieście znał mnie każdy pies
...

nie wszystko co świeci się, zawsze jest złotem
nie szukam miłości , ją biorąc na hotel
nie wszystko co robię przynosi mi flotę
lecz jedno jest pewne, drogi słuchaczy
od zawsze wkładałem w to serce, do zwrotek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.