paczka

Szukaj tekstu

wtorek, 21 lipca 2020

Piosenki o miłości 2020

Ostatnio przeszukiwałam Internet w poszukiwaniu piosenek o miłości z 2020 roku - naprawdę nie ma ich dużo. Czyżby miłość przestała być nagle interesującym tematem dla artystów? Nie wiem. Piszę ten post z punktu widzenia słuchacza - brakuje mi tego typu treści i bardzo chętnie odpalam sobie piosenki o miłości, kiedy mam różnego rodzaju problemy. Oczywiście nie muszą to być problemy sercowe - czasami po prostu mam gorszy nastrój, doła, jakkolwiek to nazwać - piosenki o miłości 2020 sprawdzają się w każdej sytuacji. Szczególnie te nastrojowe, ambitne, nie do końca optymistyczne. Wyrażające ból, rozczarowanie lub tęsknotę za czymś.

Postanowiłam przygotować listę swoich ulubionych piosenek o miłości z roku 2020 - takie moje subiektywne TOP 3. Oczywiście nie musicie zgadzać się z moimi wyborami czy cokolwiek. Nie są to tylko i wyłącznie utwory o miłości, ale też takie, które tematycznie są bardzo zbliżone do takich klimatów. Mam nadzieję, że moja lista przypadnie Wam do gustu.

PIOSENKI O MIŁOŚCI 2020




1. Ebro - Miłość bez szans



2. Krzysztof Zalewski - Miłość, Miłość



3. Quebonafide ft. Daria Zawiałow - BubbleTea


To by było na tyle, jeśli chodzi o piosenki o miłości z 2020 roku - nic innego godnego uwagi nie znalazłam, dlatego ogromnie Was proszę - gdybyście znali takie piosenki, najlepiej mniej popularne i bardzo niszowe, to napiszcie o nich w komentarzach, a z pewnością szybko poszerzymy mój ranking.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.