paczka

Szukaj tekstu

poniedziałek, 27 lipca 2020

K.M.S x KaRy - Wszystko zabiera czas (prod.CapsCtrl) | Tekst piosenki

K.M.S x KaRy - Wszystko zabiera czas (prod.CapsCtrl) | Tekst piosenki

Czas mi zabrał pewność siebie
dał insomnię i nadzieję, będzie lepiej
gada głos gdzieś w głowie j- ja mówię "dobre sobie"
zanim odejdę chciałbym jedno wiedzieć - po co tu byłem?
spoko za chwilę znowu zwątpię
potem nagle mnie olśni żebym zwątpił ponownie
czy cieszy Cię cokolwiek? weź doceń małe rzeczy
ja mówię, że to mądre potem znów szukam większych i błądzę
ilu z nas na co dzień myśli o tym ile ma 
ilu z nas by chciało jedno chociaż z tego mieć
świat rozgrywa się przez losowe rozdanie
to dlatego ktoś jest głodny gdy inni mają nadwagę
to dlatego ktoś jest zdrowy, a ktoś chory
ktoś ma wszystko a ktoś nic - kto mi wytłumaczy zasady tej gry
przecież nie ma sensu nic na końcu drogi
bo zaczynamy inaczej ale kończymy tak samo
zwolnij nie mam czasu muszę gonić za czymś co i tak
po czasie będę musiał tu zostawić 
i oczekuje poprawy zamiast zauważyć to co dziś mam 
nie doceniamy nic to dlatego bolą straty 
rzadko liczy się dziś - bo dziś myślimy o jutrze
nie to że mamy sny gdzieś wyrzucić i zostawić
ale warto jest żyć tym co teraz bo może już nie być później

więc może wytłumaczysz mi 
dlaczego jeden nie ma nic a drugi spełnia sny
czemu ta cała ziemia ma dziwne zasady gry
i bez zwątpienia nie da się tutaj normalnie żyć
wyjaśnij mi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.