paczka

Szukaj tekstu

sobota, 13 lutego 2021

Polskie piosenki o miłości, których nie znasz, premiera i soundtrack Listy do M. 4!

Polskie piosenki o miłości, których nie znasz, premiera i soundtrack Listy do M. 4!


Ostatnio słuchałam piosenki pt. Sarsa - Zakryj i generalnie tamtego dnia jakoś naszło mnie na piosenki o miłości. Postanowiłam poświęcić trochę czasu na research mniej znanych utworów i artystów, o których nigdy nie słyszałam. Okazało się, że YouTube często nie bez powodu proponuje dane piosenki, więc jak wbijacie w swój ulubiony utwór, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że filmy zaproponowane Wam przez portal także będą stały na przyzwoitym poziomie. 

Tak to właśnie sprawdziłam inne piosenki o miłości - nie planowałam tego, ale ciężko, by YT promował cokolwiek innego, skoro słuchałam "Zakryj". Byłam mega zaskoczona - okazało się, że istnieją artyści, którzy mają bardzo mało wyświetleń i robią muzykę tylko i wyłącznie hobbystycznie, aczkolwiek ich twórczość wciąż stoi na poziomie zbliżonym lub nawet wyższym niż te rozpoznawalne utwory. Jedną z takich piosenek jest "Miłość bez szans". Akurat w kinach mamy premierę Listy do M. 4 i kiedy odpaliłam tę piosenkę, to od razu pomyślałam o tym filmie. Jest ona bowiem trochę romantyczna, ale porusza także poważne wątki, dotyczy perypetii miłosnych, ale przedstawia je w bardzo uniwersalny sposób, a więc ten lekko humorystyczny singiel można by przypisać do każdej możliwej relacji. Uważam, że "Miłość bez szans" idealnie wpasowałaby się w Listy do M. 4 jako soundtrack do filmu.


Jak lubicie polskie piosenki o miłości, to uwierzcie - są artyści, o których nie macie pojęcia, jednak bardzo często ich twórczość jest równie warta uwagi, co te mainstreamowe rzeczy. Akurat ten artysta, o którym mówię znalazł się już na składance obok np. Dawida Kwiatkowskiego, więc nie jest zupełnym anonimem, ale - przyznajcie sami - nie słyszeliście o nim! Rap o miłości ma to do siebie, że nawet w przypadku weselszych i nieco bardziej przyjemnych utworów, wciąż można przemycić trochę poważnych treści w jego warstwie tekstowej. Jak najbardziej jest to czynnik, który sprawia, że taka muzyka przyjmuje się bardzo dobrze!

Są to lekkie, romantyczne piosenki, niepozbawione warstwy tekstowej, którą tak bardzo doceniamy! Niezależnie od tego czy lubisz piosenki o miłości, wybierasz się na Listy do M. 4 czy zwyczajnie trafiłeś/aś tu przypadkiem - polecam szperać na YouTube, bowiem da się trafić na prawdziwe perełki! Co sądzicie? Czy "Miłość bez szans" wpisałaby się w klimat Listów do M. 4? Piszcie w komentarzach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.