paczka

Szukaj tekstu

niedziela, 15 sierpnia 2021

Piosenki o miłości - piosenki o miłości (YouTube), których nie znacie

Piosenki o miłości są jednymi z najchętniej słuchanych utworów w Polsce i na świecie. Dlaczego tak bardzo kochamy piosenki o miłości? Być może dlatego, że miłość to temat, który dotyczy każdego z nas. Każdy doświadczył kiedyś miłości i każdy ją kiedyś stracił. Sprawia to, że praktycznie wszyscy utożsamiamy się z piosenkami o miłości. Słuchamy ich, kiedy jest dobre i kiedy jest źle. Dlatego są one tak popularne. Polskie piosenki o miłości także cieszą się sporą popularnością - zarówno u nas, jak i na świecie. Mają w sobie coś, co przyciąga, a raczej ten mały pierwiastek polskości, który odróżnia je od całej reszty - być może dlatego polskie piosenki o miłości są na topie także w Rosji czy w Niemczech. Zresztą język polski jest całkiem przyjemny dla ucha - nawet dla obcokrajowców.

Piosenki o miłości

Wpisywałam ostatnio w wyszukiwarkę: "Piosenki o miłości 2021". Ku mojemu zdziwieniu, wyświetliła mi się lista mniej popularnych utworów - artystów, których wcześniej nie znałam. Z jakiegoś powodu na frazę piosenki o miłości 2021 znaleźli się oni w ścisłej czołówce. Z ciekawości przesłuchałam jedną taką piosenkę i już wiedziałam, co było tego powodem. Utwór nosił tytuł "Miłość bez szans". Zdałam sobie sprawę, że niszowi artyści robią muzykę o niebo prawdziwszą i z duszą. Stąd przestałam już skupiać się na tym, co ma miliony wyświetleń i zaczęłam szukać mniej popularnych piosenek o miłości, ale też takich, które z jakiegoś powodu radzą sobie w Google.

Piosenki o miłości - piosenki o miłości (YouTube), których nie znacie


Piosenki o miłości dla niego, czyli temat delikatny, bo wydaje się, że mężczyźni rzadziej słuchają takich piosenek - okazuje się, że wcale nieprawda, bo statystyki pokazują, że "piosenki o miłości dla niego" cieszą się równie dużym powodzeniem. Może za sprawą ukochanych, które wstawiają takie utwory na tablice swoim chłopakom? Nie wiem. Jeśli chodzi o piosenki o miłości dla niego, to mają one porównywalną ilość wyświetleń, co cała reszta - i znów trafiam na te same utwory, co poprzednio, a przecież nie są to piosenki o miłości, które wszyscy znają. W piosenkach o miłości najważniejszy jest tekst - więc większość osób szuka od razu "Piosenki o miłości tekst", by znaleźć, to czego szukają.

YouTube aktualnie pozwala w prosty sposób wtopić napisy w teledysk. Z tej opcji korzystają niektórzy artyści i piosenki o miłości bardzo często zawierają już taki tekst. Wystarczy kliknąć w ikonkę w prawym górnym rogu odtwarzacza. Tak samo jest w przypadku piosenki o miłości pt. Miłość bez szans. Jest to moja ulubiona piosenka o miłości na lato/na wakacje. Lekka i przyjemna, melodyjna, a przy tym z fajną warstwą tekstową. I znów do tego wracam, bo choć artysta nie jest jeszcze aż tak popularny, to w wynikach wyszukiwania pojawia się bardzo wysoko. Zachęcam do przesłuchania tej piosenki o miłości i tym samym dania szansy niekomercyjnej muzyce - przecież taka miłość też może być piękna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.