paczka

Szukaj tekstu

niedziela, 2 sierpnia 2020

K.M.S ft.Ebro - Pustka (prod.Skyper) | Tekst piosenki


Wiem, czasem się trudno uśmiechać nam czekać, aż chmury rozgoni 
ten wiatr co sypie nam w oczy piach, gdy chcesz już stanąć na nogi
nie ma tu opcji żyj od tak - nie da się mieć wyjebane 
jak boli to nie powiesz spoko i co dnia pozwolisz by Cię tak bolało na zmianę
zawodzisz sam siebie lub ludzie zawodzą 
uczysz się tonąć na nowo i ponoć znasz siebie najlepiej, a wokoło
nie ma wciąż tego co chciałeś i drogo się płaci
za każde zwątpienie, że można
za brak reakcji przy szansie
łatwo powiedzieć, a gorzej się oddać wrażeniu, że uda się zawsze
Znów coś popsuło się samo 
i nie szukasz przyczyn bo po co 
już jest po wszystkim..
pakujesz walizki i uciekasz z niczym 
świadomość, że nie da się wygrać na siłę Cię zżera
znów się ubierasz na pokaz w uśmiech
nie ma to sensu jak w środku umierasz,
a walkę zostawiasz na później
po co próbować? po co się starać?
po co to wszystko ku*wa?!
który to raz już zadajesz pytania, a brak odpowiedzi? - dzisiaj nic Cię już nie cieszy więc.. czekasz do jutra
nijak w planach - ciągły zamiar - poza tym pustka 

Mamo, daleko mi to tego, żebyś była dumna ze mnie,
numery puszczam jeszcze, to we mnie ta pustka wiecznie,
miły tak, że pewnie dobrze bawi się tam moja dusza w piekle,
tyle gorzkich słów - nie wiem czy to rusza jeszcze tłum,
Ciebie i tak nie obchodzi to czy jestem cool,
słuchają tego wszędzie - pewnie przez ten ból,
nie poznałem ojca, ale w zupełności styka mi,
jak widzę Ciebie, chcę tylko, byś Ty była szczęśliwa dziś, 
bo rodzina, ta, to już parodia straszna,
nagle chcą mnie na obiadach, bo słyszeli mnie w kawałkach,
chcą mnie na obiadach, ku*wa, bo mam dyplom, czaisz,
pamiętam, całe życie byliśmy zupełnie sami,
nie muszę być idealny, wartości to moja tarcza,
nauczyłaś mnie być dobrym, moja prywatna armia,
świat jest pełen je*anych pijawek, wiem to dobrze,
kocham tych, co byli przy mnie, nie tych, co przyjdą na pogrzeb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.